Felyon, veelzijdig in metaaltechniek

Opdracht
Realiseer de volledige re-styling van de corporate identity branding na een naamsverandering (van Vemewa naar Felyon). De nieuwe branding moet, binnen het gegeven budget, doorgevoerd worden in alle in- en exterieur reclame-uitingen én het gehele wagenpark. De oranje logokleur moet ‘spot-on’ blijven op al deze uitingen, ongeacht de uiting en het gebruikte materiaal. Ook mag alles pas zichtbaar worden voor het publiek tijdens een feestelijke opening.

Oplossing
We kozen voor verschillende materialen om op alle reclame-uitingen de oranje logokleur exact gelijk te houden. Met deze materialen pakten we alle in- en exterieur uitingen en het complete wagenpark in om ze tijdens de opening met onder andere vallende doeken te onthullen.

Directie en personeel Felyon
“Wij zijn erg blij met al het meedenken en het prachtig uitvoeren van deze voor ons zo grote en belangrijke verandering. Zelfs tijdens de opening bleef het team van Remmerden Reclame ons verrassen met hun creatieve oplossingen. Bedankt Remmerden Reclame voor al jullie meedenken en het zeer hoogwaardige eindresultaat!”

Wil je meer weten over dit project?

Dit bericht delen?